polepy vozidel, autoplachty, světelné reklamy, značení výloh, 3D písmena a loga, bannery, billboardy, vlajky a transparenty, reklamní poutače, orientační systémy

orientační systémy, podlahová grafika, přenosné skládací bannery, přenosné výstavní expozice, reklamní pulty, přenosné display systémy, přenosné zábrany, okenní fólie

firemní tiskoviny, katalogy, prospekty a letáky, brožury, plakáty, postery, ostatní tiskoviny, samolepky, webové prezentace, DTP

reklamní textil, dárkové předměty, reklamní obaly, papírové a plastové tašky, reklamní cukrovinky, reklamní zápalky, plastové stojánky, lanyardy (šňůrky na krk), reklamní výšivky

inzerce v tisku, internet, rádiové spoty, televizní spoty, eventy, public relation

 

Mediální reklama

 

Inzerce v tisku

 

Mediální reklama je nejúčinnější formou plošné reklamy. Jednotlivá média se od sebe liší svými výrazovými prostředky, působností na určitou cílovou skupinu, ale také počtem oslovených jedinců a samozřejmě cenou.

Při správné volbě médií a vhodně zpracované reklamě se vložené investice vracejí rychleji a přinášejí žádaný komerční výsledek.

Ať už hodláte do reklamy investovat sedm tisíc nebo sedmdesát milionů, pokaždé Vás bude zajímat, zda přinesou požadovaný efekt.

Je tedy důležité určit vhodné medium či média, správný čas, formu, počet opakování…